10 januari 2012

LINDA-En helt vanlig tisdag

Tar några timmar att "landa" igen efter en sådan här dag! Stor pågång på centret med så många människor som vill träna! .....och det älskar jag!! Att få kunna ge sin träningsglädje till andra är hur kul som helst. Jag har världens bästa jobb!! Funderar på det här med hur man kan ha så mycket energi att kunna ge bort till andra, man måste ju inemellanåt gå tom. Eller hur!? Då gäller det att hitta dom här guldkornen i vardagen eller rättare sagt recharge. Fick några ord utav en pt kund idag som jag önskar att dela här:Tänk positiva tankar, Använd positiva ord, Gör positiva handlingar och det positiva gror!!  sanna ord från en kämpe! PEACE,....nu skall jag klappa på min underbara vovve!




Detta är en underbar gäng på Family som jag träffar nästan dagligen, jag har tur!!!

Inga kommentarer: